ponedeljek, 28. junij 2010

Fara - 28.6.2010

VČERAJ

V nedeljo, 27.6. smo se ob dveh z avtobusom odpeljali na Faro. Ko smo prispeli smo odšli na grad Kostel. Potem smo se otpeljali v dom Faro. Ko smo prišli smo se naselili v sobe. Cicibanke smo bile v sobi št. 4. Potem je bila večerja. Za večerjo so bili makaroni.

Ajda Š., Saša in Urša M. D.

DANAŠNJI DAN

Danes zjutraj smo vstale ob 7.15 nekaj časa smo se pogovarjale potem nas je prišel zbudit Damjan. Vstale smo in se preoblekle, ko smo se vsi oblekli smo šli tečt in šli smo se dve igrici. Ko smo prišli nazaj smo šli najprej v svoje sobe, ko so nas poklicali smo šli na zajtrk. Po zajtrku smo počivale in se igrale različne igre.

Čez nekaj časa nas je poklicala Urša, mogli smo se namazati in na glavo dali klobuk. Šli smo k lončarju tam smo si kupili različne stvari, ko smo prišli nazaj, smo šli na novinarski krožek. Ob enih gremo na kosilo, potem malo počitka in nato kopat na Kolpo.

Nika in Iza

Drugi dan našega izleta smo se malo poučili o izdelovanju lončenih stvari in izpeljali že prve delavnice, v katerih so otroci plezali, streljali z zračno puško, ustvarjali in pisali dnevnik na novinarskem krožku. Najbolj pogumni so naredili nekaj zamahov v mrzli Kolpi, malo manj pogumnejši pa so se igrali in »martinčkali« na soncu.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Lep pozdravček vsem Sokolovcem na Faro! Mi, ki smo ostali doma, z veseljem beremo o vaših doživetjih ob sveži Kolpi, kjer uživate v zeleni naravi, številnih aktivnostih, ki vam jih pripravljajo vaši vodniki. In malo vas tudi pogrešamo, zato si tudi fotografije z veseljem ogledamo.

Lepo, lepo se imejte še naprej.

Lp, Karla, Aleš in Jona

Tancha pravi ...

Oooo, kako lepo, uživajte (ampak a ni Kolpa nč mrzla?)
Pozdrav iz Zasavja

Marta pravi ...

Tole čofotanje po Kolpi izgleda prav vabljivo. Lep pozdrav vsem, posebej pa Sandri!

Uživajte, Marta

Anonimni pravi ...

Lepe pozdrave vsem iz vroče Ljubljane, še posebej moji Tarin.
Po slikah sodeč vam je lušno, pa tudi vroče ne tako, saj se lahko osvežite v Kolpi. Z veseljem berem o vaših dogodivšinah in vam želim obilo zabave in novih športnih izkušenj.

Janja

Zoran pravi ...

Upajmo da bo tudi letos.