sobota, 4. julij 2009

Fara, dnevnik 3.7.2009

JUTRANJI TEK
Ko smo prišli v Faro, smo vsi mislili, da bomo lahko spali do zajtrka. Toda naši vodiki so nam povedali, da bomo imeli jutranji tek. Na začetku smo bili jezni da ga imamo, potem pa nam je postal všeč. To pa zato, ker te zbudi in poživi. Jutranji tek pa mi je pomagal tudi pri tekaški preizkušnji. Tekaška preizkušnja je del tekmovanja za naj športnika. To tekmovanje je sestavljeno iz več kategorij. Tekmujemo v plezanju , teku, lokostrelstvu, delanju salt, … V teh tekmovanjih se zelo trudim in upam, da bom v svoji skupini postal naj športnik.
Patrik Gorše







TEKMOVANJE V TEKU
Danes zjutraj smo namesto teka imeli tekmo. Proga po kateri smo tekli se mi je zdela težka a vseeno sem jo pretekla.
Urša Mati





TEK
Danes zjutraj smo imeli preizkušnjo za naj športnika. Mlajši (cicibani in cicibanke) so morali preteči 800 metrov, starejši pa 1700 metrov. Pri mlajših je zmagala Ajda Šturm, pri starejših pa sem zmagal jaz.
Matjaž Pezdirc




RAFTING PO KOLPI
Na raftingu je bilo zelo dobro, ker smo šli po brzicah in tudi zato, ker smo se kdaj zabili v skalo. Med raftingom je začel padati dež, zato smo bili zelo mokri. Na koncu smo se vsi, ki smo bili v istem raftu kot jaz, vrgli v vodo, ki je bila zelo mrzla. Potem je bilo žal konec raftinga.
Jure Vrbec




RAFTING
Meni je bil rafting zakon! Še posebej, ko smo se prebijali skozi meglo, ko smo skakali v vodo in ko je deževalo. Enkrat smo nasedli na skale ampak je bilo še vseeno hudo. Včasih smo veslali hitro spet drugič pa počasi. Na koncu smo bili vsi utrujeni in privoščili smo si vroč tuš.
Danilo Silan

2 komentarja:

Tancha pravi ...

Kot vidim, se Vam dogaja prav cel dal in če ne bi bili tako zgodnji ptiči, verjetno ne bi imeli časa, da bi lahko uživali v toliko dogodivščinah.
Jutranji tek, spuščanje z raftom, streljanje z lokom ter druga tekmovanja, lepo, da se nam takole javljate, potem mi lažje delamo...
Pozdrav vsem športnikom

Unknown pravi ...

Kot pravi Tanja, zelo lepo, da se nam javljate, kajti ne samo da smo cez teden lazje delali, ampak sem svojo deklico tudi manj pogresala, ko sem jo videla skoraj vsak dan na fotografijah. Se ena noc nas loci. Do snidenja vsem skupaj prav lep pozdrav.